ورزش

کی‌روش: در دام قطری‌ها نمی‌افتیم/ بازیکنانم برای موفقیت پرواز می‌کنند

کارلوس کی‌روش
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که در دام تیم قطر نمی‌افتد. وی افزود: ما چالشی بزرگ برابر قطر پیش رو داریم اما با هدف موفقیت برابر این تیم به میدان رفته و به فکر برتری هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استرالیا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر قطر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: یک بازی سخت و دشوار برابر قطر پیش رو داریم. آنها سراسر انگیزه هستند. خصوصا بعد از قهرمانی در جام خلیج فارس. بازیکنان این تیم برای جبران شکست بازی قبل به میدان می‌آیند. در این شرایط کاری که تیم ملی انجام می‌دهد، این است که در طول بازی برتری خود را در زمین ارائه کرده و کاری کنند که در زمین به برتری کامل دست یابند.

وی در مورد حضور بازیکنان جوان در تیم ملی افزود: برنامه ما مطمئنا این است دیسیپلین همیشگی خود را حفظ و با سازماندهی بالا در مسابقه بازی کنیم. مطمئنا بازیکنان تمام توان خود را در این بازی از خود ارائه می‌کنند، آنهم مقابل تیمی که آماد‌ه‌سازی بالایی و عمیقی داشته و برای حضور در این جام 14 دیدار تدارکاتی انجام داده است.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه ایران باید برای موفقیت مقابل قطر با نظم و دیسیپلین بازی کند، اضافه کرد: قطر بازیکنان خوبی دارد و ما چالشی بزرگ را برابر این تیم پیش رو داریم. البته بازیکنان ما برای رسیدن به هدف‌شان، هرکاری می‌کنند. آنها حتی پرواز کرده و شنا می‌کنند تا به موفقیت نهایی برسد.

وی با بیان اینکه در تیم ایران یک تیم پشت همدیگر هستند، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم از حضور در این مسابقات لذت ببریم و بازیکنانم آماده‌ هستند تا در این جام بازی‌های جالبی را ارائه کنند.

کی‌روش در مورد اینکه نگران داوری دیدار ایران و قطر نیست؟، تاکید کرد: نمی‌خواهم هیچ صحبتی کنم و آیا اجازه دارم در این مورد صحبت کنم که نماینده AFC اعلام کرد: " خیر" و کی‌روش ادامه داد: این است آزادی بیان؟ اگر بخواهیم با ادب، کمال و تحصیلات بالا در مورد داوری صحبت کنیم، باز هم اجازه نمی‌دهند. بعد از 32 سال حضور در فوتبال تازه یاد گرفته‌ام که نمی‌توانیم در مورد خیلی چیزها صحبت کنیم. احتمالا تنها برای اسپانسر اینجا هستیم. 

وی ادامه داد: در فوتبال سه بخش بازیکن، مربی و داور وجود دارد که در روند مسابقه تاثیرگذار هستند. مطمئنا مسئولان فیفا و AFC نظرشان درست است که نباید در مورد داوری صحبت کنیم. آنها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند اما در نهایت این زیبایی فوتبال است که نتیجه‌ای جالب در آخر مسابقه رقم می‌خورد.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: بازی امارات و قطر را دیدم که نتیجه آن می‌توانست به نفع هر دو تیم رقم بخورد. البته امارات از فرصت‌هایش بهتر استفاده کرد اما هیچگاه به دام قطری‌ها نمی‌افتم و با تفکر بالا سعی می‌کنیم عملکرد خودمان را در زمین پیاده کنیم.

وی اضافه کرد: درست است قطر در این مدت بردهای خوبی بدست آورده و تنها مقابل امارات باخته است اما سعی می‌کنیم در این مسابقه تنها به بازی خودمان فکر کنیم. مهم برای این نیست که قطر پگونه بازی می‌کند بلکه مهم این است که برنامه و اهداف‌مان چیست و آنها را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم.

کی‌روش ادامه داد: امیدواریم فردا فرصت حمله داشته باشیم. در بازی‌های قبلی نشان دادیم همیشه در زمان حمله می‌توانیم فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه حریفان ایجاد کنیم و تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به موفقیت انجام می‌دهیم.

وی در مورد تغییرات صورت گرفته در تیم استرالیا که باعث پیروزی این تیم شد و آیا تیم ایران هم با تغییرات برابر قطر به میدان می‌رود، اینگونه توضیح داد: تغییرات فردا، نگاه تاکتیکی به بازی است زیرا اکثر نفرات‌مان فرصت کامل نداشتند کنار هم بازی کنند، به همین به دلیل مجبور شدیم به استخوان‌بندی تیم دست نزنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: تنها دغدغه‌ مصدومیت آندو را داشتیم که این مشکل برطرف شد و با آمادگی کامل و استفاده از تمام نفرات مقابل قطر به میدان می‌رویم.

کی‌روش هواداران تیم ملی را غافلگیر کرد/ مهمانان ناخوانده در اتوبوس!

کارلوس کی روش
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از حمایت هواداران در دیدار برابر بحرین سرشوق آمده است، در پایان تمرین سه شنبه ایرانی‌ها را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استرالیا، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار روز پنجشنبه برابر قطر آماده می کند، روز سه شنبه نیز تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش پیگیری کرد. این تمرین در شرایطی برگزار شد که تعدادی از هواداران تیم ملی که برای تماشای تمرین حضور پیدا کرده بودند پشت در ماندند.

در پایان تمرین اما کارلوس کی روش آنها را غافلگیر کرد و به همراه رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی بین آنها رفت و دقایقی به دادن امضا و گرفتن عکس مشغول شدند. اما این پایان کار نبود و سرمربی تیم ملی در ادامه سورپرایزی که برای هواداران تیم ملی داشت آنها را در گروه های پنج نفره به داخل اتوبوس تیم ملی فرستاد.

علاقمندان به فوتبال که از این کار غافلگیر شده بودند و کاملا خوشحال به نظر می رسیدند، با حضور در اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با آنها عکس یادگاری گرفتند و پیراهن هایی را که در اختیار داشتند برای امضا به ملی پوشان دادند.

پیروزی تیم ملی فوتبال کره برابر کویت

بازی کره جنوبی و کویت
 
تیم ملی فوتبال کره جنوبی با پیروزی برابر کویت 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه A ایستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و کویت از ساعت 10:30 امروز سه شنبه در چارچوب رقابتهای گروه C جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کره جنوبی برابر حریف خود یک بر صفر پیروز شد. تائه هی در دقیقه 36 زننده تنها گل این بازی بود.

دیدار دو تیم که در زیر بارش باران برگزار شد در نیمه نخست با برتری نسبی کره همراه بود. این تیم بعد از موقعیت‌های نه چندان جدی که در این نیمه خلق کرده بود سرانجام در دقیقه 36 روی سانتر "چا دو ری" از راست و ضربه سر "تائه هی" به گل دست یافت.

در نیمه دوم این تیم کویت بود که به آب و آتش زد. این تیم در دقیقه 48 تیر دروازه کره جنوبی را به لرزه در آورد و یک دقیقه بعد هم مهاجم این تیم روی تیر دوم دروازه حریف فرصت خوبی را از دست داد. در دقیقه 60 بازی نیز المقسیدی با ضربه‌ای فنی دروازه کره جنوبی را به شدت تهدید کرد که با بدشنانسی ضربه وی به بیرون رفت.

در مقابل این حملات کره‌ای‌ها به ضد حملات دل بسته بودند و در اواسط این نیمه لی کئون هیو می توانست روی خروج اشتباه دروازه‌بان کویت برای بار دوم دروازه این تیم را باز کند که این اتفاق رخ نداد. در دقایق پایانی نیز حملات تیم کویت نتیجه نداد تا این تیم دومین شکست متوالی را در این تورنمنت متحمل شود.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی از ایران بر عهده داشت. محمدرضا ابوالفضلی و رضا سخندان کمک‌های وی در این دیدار بودند. فغانی در این بازی به سه بازیکن کره‌ای و یک یار کویتی کارت زرد نشان داد.

کره جنوبی با این پیروزی 6 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول رده‌بندی گروه A ایستاد. تیم کویت هم بدون امتیاز در رده آخر جدول چهار تیمی این گروه قرار گرفت.

تعداد صفحات : 7
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد