ورزش

سردار آزمون: فعلا حریف اصلی ما قطر است/ آن ها باخت در بازی اول را فراموش کرده اند

سردار آزمون می گوید هدف تیم ملی در بازی با قطر، کسب سه امتیاز است.
 

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد مسابقه با قطر گفت: «قطری ها باخت در بازی اول را فراموش کرده اند و البته ما هم برد مقابل بحرین را از یاد برده ایم. روی بازی فردا تمرکز کرده ایم و می خواهیم سه امتیاز را بگیریم. کار سختی مقابل قطر داریم. قطر اخیرا قهرمان جام خلیج فارس شده و بازیکنانی با ملیت های مختلف دارد.»
او ادامه داد: «من اخیرا 20 ساله شده ام و همراه با تعدادی دیگر از بازیکنان جوان، جای خودمان را در تیم ملی پیدا می کنیم. من مقابل بحرین استرس نداشتم و راحت بازی کردم. امیدوارم همه بازیکنان در تیم ملی موفق باشند.»
آزمون در پایان در مورد اینکه رقیب اصلی تیم ملی در جام ملت ها کدام تیم است گفت: «همه تیم ها رقیب تیم ملی هستند ولی فعلا قطر حریف اصلی ماست.»

اشکان دژاگه درباره دیدار فردا (پنج‌شنبه) مقابل قطر اظهار داشت: بازی فردا برای ایران آسان نیست و با توجه به اینکه در لیگ قطر بازی می‌کنم، آگاهی دارم که این تیم پتانسیل بالایی دارد با این حال تلاش می‌کنیم مانند بازی اول در این دیدار نیز پیروز شویم.

وی در مورد اینکه قول گلزنی در این دیدار را می‌دهد یا نه، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که یک گل قشنگ بزنم تا آن دسته از تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند و تیم ملی را تشویق می‌کنند، خوشحال شوند. تماشاگران ایران در بازی نخست مقابل بحرین به خوبی ما را تشویق کردند.

دژاگه: به خاطر تماشاگران گل می‌زنم

 

داور دیدار ایران _ قطر مشخص شد

داور ازبکستانی دیدار ایران و قطر را روز پنجشنبه قضاوت خواهد کرد.

 روشن ایرماتوف داور ازبکستانی قضاوت دیدار تیم های ایران و قطر در روز دوم گروه C جام ملت های آسیا را بر عهده خواهد داشت.

توئیتر الکاس با انتشار این خبر در صفحه خود نوشت که پیتر ویلیامز استرالیایی هم قاضی دیدار تیم های بحرین و امارات خواهد بود.

گفتنی است این دو دیدار روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

 با حضور مهدی محمدنبی و سرپرست تیم ملی قطر جلسه هماهنگی بازی تیم‌های ایران و قطر برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد ایران در بازی فردا (پنج‌شنبه) از لباس‌های قرمز استفاده کند و قطر هم سفید بپوشد.

همچنین بر اساس اعلام AFC قضاوت دیدار ایران و قطر به عهده روشن ایرماتوف ازبکستانی است؛ داوری که افتتاحیه جام جهانی برزیل و جام ملت‌های آسیا در سال 2015 را قضاوت کرده است.

دو هموطن او به نام‌های رسول‌اف و کوچکاروف نیز کمک داوران این بازی هستند. داور و کمک داور ذخیره هم از مالزی و سنگاپور خواهند بود.

این بازی ساعت 12:30 فردا (پنج‌شنبه) در شهر سیدنی استرالیا برگزار می‌شود.

با به پایان رسیدن دور اول مسابقات جام‌ملت‌های آسیا که به میزبانی استرالیا در حال برگزاریست تیم منتخب دور اول انتخاب شد که با کمال تعجب از تیم ملی کشورمان تنها نام احسان حاج صفی در بین 11 نفر اول مشاهده می شود.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

دوره شانزدهم جام ملتهای آسیا فردا هم با برگزاری 2 دیدار پیگیری می‌شود. در ادامه این مسابقات فردا (پنج شنبه 25 دی) ابتدا از ساعت 10 و 30 دقیقه به وقت تهران بحرین و امارات به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه و پس از این بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر صف آرایی خواهد کرد. بدین ترتیب فردا شاهد نبرد برنده‌ها با بازنده‌های روز نخست مسابقات گروه c خواهیم بود.

تعداد صفحات : 7