ورزش

گوچی: کمک‌داور به اشتباه گلم را مردود اعلام کرد

 رضا قوچان‌نژاد که یکی از امیدهای اصلی آقای گلی جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود در بازی برابر بحرین موفق به گلزنی نشد.
 

خود اين بازيكن در خصوص عدم گلزني‌‌اش در آن مسابقه مي‌گويد: «من خودم آن صحنه‌ها را نديدم اما فكر مي‌كنم يكي از آفسايد‌ها درست نبود و كمك‌داور به اشتباه گل من را مردود اعلام كرد.» گوچي در خصوص بازي با قطر هم گفت: «قطري‌ها بعد از شكست در بازي قبلي‌شان، انگيزه زيادي براي كسب امتياز مقابل ايران دارند، خيلي دوست دارند ببرند چون از طرف رسانه‌هاي كشورشان تحت فشار هستند. ما هم به همين مسئله فكر مي‌كنيم و اميدوارم در نهايت برنده شويم.» 

 

سرمربی قطر: نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی می‌شناسم/ نگران اخراج شدن نیستم 

سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی می‌شناسد.
 

 جمال بلماضی درباره آخرین وضعیت تیم ملی قطر اظهار کرد: مطمئنا خوشحال نیستم که در اولین دیدار شکست خوردیم. به خاطر همین موضوع بازی فردا برای ما اهمیت بالایی دارد. ما تلاش می‌کنیم مقابل ایران بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم. او درباره شکست تیمش مقابل امارات هم گفت: بازی مقابل امارات روز خوب ما نبود. ما خوب بازی نکردیم اما آن بازی را فراموش ‌کرده‌ و می‌خواهیم آن را جبران کنیم. متاسفانه طی یکی، دو روز گذشته فرصت کافی برای ریکاوری هم نداشتیم اما در همین مدت تلاش کردیم تا به آمادگی کامل برسیم.

او در ادامه درباره تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: این تیم یکی از تیم‌های خوب آسیاست. این را هم فراموش نکنید که ما با تیم جوانی به این مسابقات آمده‌ایم و میانگین سنی قطر 23 سال است. این تیم را آورده‌ایم تا یاد بگیرد و کسب تجربه کند تا برای جام جهانی بعدی تیم قدرتمندی را تشکیل دهیم. خیلی از بازیکنان توانایی حضور در جام جهانی 2022 را به میزبانی قطر را دارند و ما روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری ‌کرده‌ایم تا تیم قدرتمندی را برای آن زمان بسازیم.

بلماضی اضافه کرد: ما در تلاش هستیم تا یک راه حل برای شکست دادن ایران پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که دروازه ایران مدتهاست که باز نشده است، آیا شما راهی برای باز کردن دروازه ایران دارید، گفت: نمی‌دانم اما اگر راه حل آن را هم بدانم نمی‌توانم درباره آن چیزی بگویم. سوال شما خنده‌دار است. ما فقط یک هدف داریم که گل بزنیم و گل نخوریم. من نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی می‌شناسم.

سرمربی تیم ملی قطر در پاسخ به این سوال که نگران نیستید فدراسیون قطر خیلی زود شما را از کار برکنار کند؟ گفت: نه فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. البته این را باید از فدراسیون بپرسید اما نگران اخراج شدن نیستم.

 

پیروزی پر گل عربستان مقابل کره شمالی

 
تیم ملی فوتبال عربستان با نتیجه 4 بر یک از سد کره شمالی عبور کرد. 

عربستانی ها در دومین بازی خودشان در جام ملت های آسیا موفق شدند با 4 گل کره شمالی را شکست بدهند تا همچنان امیدوار به صعود باقی بمانند.

آنها که در بازی نخست خودشان یک بر صفر به چین باخته بودند حالا امیدوارند تا در تقابل با ازبکستان و چین،آنها راهی مرحله بعد شوند.در این بازی ریانگ یونگ‌جی (در دقیقه 11)برای کره شمالی و نایف هزازی(در دقیقه 37)،محمد السهلاوی(در دقایق 52 و 54) و نواف العبید(در دقیقه 77)گلزنی کردند.

با نتیجه ای که در این بازی به دست آمد کره ای ها در آستانه حذف از جام ملت های آسیا قرار گرفتند.

چین ازبکستان را برد و صعود کرد/ حذف کره شمالی قطعی شد

 
 
 
چین با نتیجه دو بر یک ازبکستان را شکست داد.
 

 تیم ملی چین در دومین مسابقه خود در جام ملت های آسیا با نتیجه دو بر یک ازبکستان را شکست داد. عدیل احمدوف تک گل ازبکستان را زد و وو ژی و که سان هم زننده دو گل چین بودند.

با این برد چین 6 امتیازی شد و صعود خود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا را قطعی کرد. حذف کره شمالی هم در این گروه قطعی شده است.

 

ایراد کنفدراسیون فوتبال آسیا به یوزپلنگ ایرانی/لباسی برای تعویض وجود ندارد!

 
 
AFC در حالی به نقش پر رنگ یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن تیم ملی ایراد گرفته است که به نظر لباسی برای تغییر وجود ندارد و شاید آنها ایران را محکوم به جریمه نقدی کنند.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی فوتبال ایران در حالی وارد جام ملت های آسیا شده است که ملی پوشان مثل جام جهانی نقش یوزپلنگ در حال انقراض ایرانی را روی پیراهن های خودشان حک کرده اند.این اتفاق در حالی افتاده است که در جام جهانی خیلی از هواداران فوتبال ایران معترض بودند که چرا نقش یوزپلنگ به خصوص بر روی پیراهن اول سفید(پیراهن اول تیم ملی) مشخص نیست و اصلا چرا وقتی این آرم دیده نمی شود آن را روی لباس ملی پوشان حک کرده اند؟

بازی های جام جهانی به اتمام رسید و تیم ملی که تورنمنت مهم دیگری را در پیش داشت این بار با پیراهن های جدید پا به جام ملت ها گذاشت.آنچه در همان بازی نخست با بحرین مورد توجه قرار گرفت و حتی دوربین های تلویزیونی بارها آن را به تصویرکشیدند نقش برجسته یوز ایرانی روی پیراهن ملی پوشان بود.

این بار این نقش آنقدر پررنگ شده است که باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن ایراد بگیرد.در خبری که خبرگزاری های ایران آن را منتشر کرده اند به این نکته اشاره شده که این ایراد جدی است و مسئولان AFC از ایرانی ها خواسته اند تا لباس های خودشان را تغییر بدهند.اتفاقی که با توجه به شرایط تیم ملی بعید است بیفتد.تیم ملی مدت هاست که با مشکل لباس دست و پنجه نرم می کند.حتی در مقطعی کار به جایی رسید که مشکل بی لباسی تیم ملی ایران به خبر اول خبرگزاری های ورزشی دنیا تبدیل شد و بعید است در کوران مسابقات جام ملت ها این مشکل تیم ملی برطرف شود.

با این شرایط به نظر نبی سرپرست تیم ملی جلسه ای را با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرده و به آنها گفته که ایران فعلا لباس دیگری ندارد و در شرایط فعلی نمی شود کاری کرد.

هنوز چیزی مشخص نیست،اینکه چه اتفاقی می افتد و واکنش مسئولان برگزار کننده جام ملت های آسیا نسبت به این اتفاق چه خواهد بود.

 

تعداد صفحات : 7